Ako pripraviť a upraviť reklamu?

komplexne a strategicky

Naše pre-testy reklamných kampaní a ďalšie kvalitatívne prístupy vám pomôžu pri príprave nových reklamných kampaní. V kontexte našich vynikajúcich skúseností v oblasti marketingovej komunikácie sme už pomohli odhaliť mnoho úskalí pripravovaných reklám.

Pri pohľade na existujúce a minulé kampane (post-testy) vám pomôžeme pochopiť, prečo kampaň fungovala alebo nefungovala. Poradíme vám, ako sa z minulého vývoja poučiť pri príprave budúcich kampaní.

Zameriavame sa na podrobnú diagnostiku - naše nástroje (vrátane biometrických meraní) rýchlo identifikujú, kde môže byť problematické miesto reklamy, aký výrazný daný problém môže byť a aké sú možnosti jeho eliminácie.

Disponujeme bohatými databázami benchmarkov, na základe ktorých rýchlo zistíme, či je možné reklamu v danej podobe použiť alebo by jej uvedenie mohlo byť spojené s rizikom. Samozrejmosťou je meranie všetkých základných indikátorov výkonnosti. Taktiež spájame prieskumné dáta s mediálnymi, čo nám umožňuje merať efektivitu komunikácie.

Sme odborníci na komunikáciu a sme tu pre vás vtedy, keď nás potrebujete.

Ozvite sa nám:
Project Executive
Patrícia Kollár
+421 917 418 206
Alebo sa my ozveme vám: